poniedziałek, 10 marca 2014

Pomadka Wibo Eliksir

Zachęcona filmikiem nissiax83 kupiłam ostatnio pomadkę Wibo Eliksir.


Mój wybór padł na kolor nr 3, czyli dość szalony jak na mnie jaskrawy róż. Kojarzy mi się on nieco PRL-owsko ;) Niestety, zdjecie trochę przekłamuje kolor.


Pomadkę udało mi się kupić w promocji za 7,29 zł. W cenie regularnej kosztuje ona niewiele wiecej - niecałe 9 zł. 
Aplikacja produktu jest bardzo prosta i szybka. Łatwo się rozprowadza dając efekt delikatnie błyszczących, mocno pokrytych kolorem ust. Takie połączenie szminki i błyszczyka :) Jeżeli macie problem z tym, że pomadka roluje Wam się na ustach, czy podkreśla skórki, to ten produkt może być rozwiązaniem, gdyż ma lekką, nawilżającą konsystencję. Na moich ustach produkt ten wytrzymuje ok. 1-1,5 godziny, co może rewelacyjnym wynikiem nie jest, ale tak to już chyba po prostu jest, że pomadkę trzeba ciągle poprawiać :) Ciężko było mi uchwycić to, jak szminka w rzeczywistości wygląda na ustach, jednak to zdjęcie oddaje to najlepiej:
Powiem szczerze - gdyby nie tak niska cena, nie zdecydowałabym się na zakup takiego intensywnego odcienia. Jednak kupiłam i absolutnie nie żałuję, bardzo dobrze czuję się z takim nieco szalonym kolorkiem na ustach. Być może zdecyduję się też na kolejne odcienie.
Podsumowując, produkt wart jest polecenia, zwłaszcza do suchych ust. Za niską cenę mamy dobrej jakości kosmetyk. Dwie rzeczy, do których można się przyczepić, to dość tandetne opakowanie oraz niska trwałość szminki, ale dla mnie to po prostu tak już jest z produktami do ust ;) 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na następne kosmetyczne recenzje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz