wtorek, 17 czerwca 2014

Lakier My Secret 148 Mint

Niedawno na moje paznokcie trafił nieco zapomniany element mojej lakierowej kolekcji, czyli 148 Mint z szafy My secret. Jest on dostępny za ok. 8 zł. w drogerii Natura. Jak sama nazwa wskazuje jest to odcień miętowy, jednak delikatnie wpadający w błękit. W buteleczce dostrzec możemy delikatny, srebrny shimmer, który jednak na paznokciach nie jest widoczny.


 Sama nie wiem, czemu przez tak długi czas go nie używałam. Stwierdzam, że jest to naprawdę dobry lakier za bardzo przystępną cenę.

Plusy:
+ Szybko schnie
+ Długo trzyma się na paznokciach - u mnie wytrzymał 4 dni bez żadnego odprysku czy obtarcia!
+ Kolor - bardzo ładna, choć nie do końca klasyczna mięta
+ Konsystencja - idealna, nie za rzadka, nie za gęsta
+ Cena :)

Minusy:
- Pędzelek - To niestety wada tego lakieru. Jest malutki i krótki. Być może dobrze sprawdzi się na małych i wąskich paznokciach, ale na moich musiałam się nieźle namachać i namanewrować, by pokryć dokładnie całą płytkę
- Krycie - Potrzeba minimum dwóch, a najlepiej trzech warstw, żeby zakryć płytkę, jedna warstwa tworzy tylko smugi.

Pomimo tych wad, lakier z czystym sumieniem polecam. Jeżeli macie wprawę z malowaniu paznokci, to pędzelek nie będzie stanowił dla Was dużego problemu, a i słabe krycie można zrekompensować dając po prostu trzecią warstwę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz